برج مجلل دُرنیکا

برج مجلل دُرنیکا

یکی از برج های مسکونی بسیار لوکس در شهر مشهد، برج مسکونی دُرنیکا میباشد. ما در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد این برج لوکس میپردازیم.

موقعیت مکانی برج دُرنیکا

برج هتل مسکونی دُرنیکا ملل ساخته شده در زمینی به وسعت 3864 متر مربع شامل 25 طبقه با خدمات vip واقع در یکی از بهترین مناطق مشهد میباشد، این برج هتل در منطقه یک و در تقاطع بلوار خیام و بلوار فردوسی مشهد واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار محله ششصد دستگاه، فروشگاه زنجیره ای اتکا شعبه شهید قرنی، ایستگاه اتوبوس خیام و مجتمع مسکونی سحر قرار گرفته است. برج دُرنیکا در نزدیکی حرم مطهر رضوی و همچنین در فاصله ی مناسبی از ییلاقات شهر مشهد همچون طرقبه و شاندیز میباشد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یک مشهد

امتیازات و امکانات مختلف برج مجلل دُرنیکا

این برج دارای امکانات فوق العاده ای همچون سالن های سینما و ورزشی، لابی من 24 ساعته، نگهبانی، خانه داری، کارواش، سالن های پذیرایی، کافی شاپ، رستوان، مهدکودک، سالن گردهمایی چند منظوره، استخر آبی جدا برای بانوان و آقایان، 5 طبقه پارکینگ هوشمند، 2 طبقه واحد تجاری، وسعت بالای لابی و روف گاردن، تعداد بالای لاین های آسانسور و… می باشد. همچنین این برج لوکس، بلندترین برج مسکونی مشهد با خدمات هتلینگ میباشد.

مزایا زندگی در برج مجلل دُرنیکا

1.امکانات برج: همانطور که پیش تر ذکر کردیم برج دُرنیکا دارای امکانات متنوعی میباشد. این امکانات سبب صرفه جویی در وقت برای ساکنین می شود که در زندگی پرمشغله کنونی اهمیت بسیاری نیز دارد.

2.چشم اندازی عالی: افراد ساکن در طبقات بالای این برج از چشم انداز خوبی برخوردار میباشند. هر یک از طبقات این برج، به مناظر خاصی دید دارد و از نورگیری خوبی برخوردار میباشد.

3.امنیت بالا: برج دُرنیکا دارای بخش لابی است که نگهبانی بیست و چهار ساعته از برج را بر عهده دارد. همچنین این برج مجهز به دوربین‌های کنترل در راهروها و آسانسورها میباشد.

4.ایمنی ساختمان از کیفیت ساخت تا سامانه های هشدار دهنده و…: برج دُرنیکا از متریال بسیار مرغوب و درجه یک ساخته شده است و اصول لازم جهت ضدزلزله شدن ساختمان و نیز ایمنی در برابر حریق در این برج به خوبی رعایت شده است. امکانات جانبی (غیر از کیفیت ساخت) نیز در این برج بسیار است، که شامل:

  1. ردیاب دود و سیستم اعلام حریق
  2. سیستم اطفاء حریق
  3. برق اضطراری
  4. پمپ آب و منبع آب اضطراری
  5. سیستم تلفن داخلی
  6. موتورخانه
  7. آیفون تصویری با سیستم کدینگ و درب ضد سرقت

متراژ واحد های برج مجلل دُرنیکا

این برج دارای 106 واحد در 25 طبقه میباشد، متراژ هایی که می توانید در این برج مشاهده کنید متراژ های زیر می باشد.

  • 120 متر دو خواب
  • 135 متر دو خواب
  • 225 متر 3 خواب
  • 245 متر 4 خواب
  • 270 متر 4 خواب

واگذاری واحدها برج مجلل دُرنیکا

واحدهای مسکونی برج هتل دُرنیکا ملل با شرایط بسیار محدود و آرمانی قابلیت واگذاری به خریداران عزیز و محترم را دارد. یعنی علاوه بر اینکه شما میتوانید به صورت نقدی این واحدها را خریداری نمایید، میتوانید به صورت شرایط اجاره به شرط تملیک با 30 درصد پیش پرداخت نقدی و الباقی طی 5 سال با تسهیلات نرخ مصوب بانک مرکزی این واحدها را خریداری نمایید.

از چه طریقی میتوان واحدهای برج مجلل دُرنیکا مشهد را خریداری کرد؟

امروزه بنگاه املاک متعددی در شهر مشهد وجود دارند که می توانند تجارب و دانسته های خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. به همین دلیل شما می‌ توانید به این افراد مراجعه کنید تا از تجارب و دانسته‌ های این افراد بهره لازم را ببرید.

املاک عاقبتی یکی از بهترین مشاوره املاک در شهر مشهد می‌باشد که خدمات متنوعی در زمینه خرید، فروش، رهن، اجاره و… را در کمال صحت و صداقت و در اسرع وقت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای ارتباط با مشاورین املاک عاقبتی با شماره هایی که در ذیل ذکر شده است تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

برای بازدید از برروزترین آگهی خرید و فروش ملک در مشهد کلیک فرمایید.