خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد

زمانی که به نقشه محله‌های مشهد نگاه بیندازید، متوجه خواهید شد که بلوار خیام مشهد به دو بخش خیام شمالی و خیام جنوبی تقسیم شده است. خیام جنوبی در منطقه یک مشهد واقع شده و یکی از محله‌های مشهد است که قشر خوش‌نشین در آن ساکن هستند. خیام شمالی در منطقه دو مشهد واقع ‌شده است.ما در این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد خواهیم پرداخت با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یک مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد

بلوار خیام جنوبی مشهد

همانطور که در ابتدا مطلب ذکر شد بلوار خیام مشهد به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده و در هر بخش شاهد وجود مجتمع‌های گوناگون هستیم.

بلوار خیام جنوبی به معابر مهمی مانند:

  1. بلوار توس
  2. بلوار عبدالمطلب
  3. بلوار ارشاد
  4. بلوار هدایت غربی
  5. بلوار شهید شکری
  6. بزرگراه شهید چراغچی
  7. بلوار فردوسی
  8. بلوار سجاد
  9. جامی
  10. بلوار ملک آباد
  11. ریس
  12. بلوار دستغیب

متصل گردیده است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار فردوسی مشهدخرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد

مزایای خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد

خیام جنوبی درست برعکس محله‌های خیام شمالی، محلی مناسب برای سکونت است؛ البته قیمت ملک در خیام جنوبی گران قیمت است. همچنین دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی در این منطقه نیز وجود دارد. نزدیک بودن به مراکز خرید یکی دیگر از مزیت های بزرگ این منطقه نیز میباشد. همچنین میزان ترافیک در این منطقه نسبتا پایین است. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم مزایای خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد شامل:

  1. دسترسی‌های شهری در بلوار خیام جنوبی: بلوار خیام جنوبی مشهد از نظر ناوگان حمل و نقل عمومی و دسترسی به خطوط اتوبوسرانی و بی‌آر‌تی جایگاه عالی دارد.
  2. امکانات رفاهی و فرهنگی و ورزشی در بلوار خیام جنوبی: بلوار خیام جنوبی از امکانات بسیاری برخوردار است. این منطقه دسترسی آسانی را به مراکز خرید، پارک ها، بانک ها و… را برای ساکنین این منطقه فراهم میکند.
  3. بافت ساختمانی و شهری در بلوار خیام جنوبی مشهد: مزیت دیگر خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد این است که اکثر آپارتمان‌های در بلوار خیام جنوبی نوساز هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان خرید ملک

برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش آپارتمان در بلوار خیام جنوبی مشهد، با مشاورین املاک عاقبتی در ارتباط باشید. راه های ارتباطی ما با شما عزیزان :

اطلاعات تماس املاک عاقبتی

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از بروزترین آگهی ها و قیمت ها مطلع شوید:

اینستاگرام: aghebati.ir

تلگرام: aghebati_ir

آپارات: aghebati.ir