خرید و فروش آپارتمان در بلوار دندانپزشکان مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار دندانپزشکان مشهد

بلوار دندانپزشکان در منطقه 11 مشهد واقع شده‌ است. قیمت خانه در بلوار دندانپزشکان مشهد بالا میباشد و جزو یکی از محله های لاکچری در مشهد به حساب میاد و خانه هایی که در این محله وجود دارد اساسا همه متراژ بالا هستند. با ما در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی همراه باشید تا به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در بلوار دندانپزشکان مشهد بپردازیم.

موقعیت مکانی و دسترسی در بلوار دندانپزشکان مشهد

این بلوار از محله‌های تربیت، شریف و فارغ التحصیلان عبور می‌کند. همچنین بلوار دندانپزشکان به معابر مهمی مانند بلوار وکیل آباد، بلوار اقبال لاهوری، و بلوار معلم متصل گردیده است.

امروزه با بالا رفتن جمعیت و افزایش یافتن میزان ترافیک ها، بسیاری از افراد ترجیح میدهند تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود برسند. بلوار دندانپزشکان دسترسی مناسبی به ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس دارد. نزدیکترین ایستگاه مترو به این محدوده ایستگاه مترو اقبال لاهوری میباشد و نزدیکترین ایستگاه های اتوبوس به این منطقه، ایستگاه اتوبوس میدان دندانپزشکان، ایستگاه اتوبوس فارغ التحصیلان 17، ایستگاه اتوبوس فارغ التحصیلان 18و… است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یازده مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار دندانپزشکان مشهد

 قیمت خرید و فروش آپارتمان در بلوار دندانپزشکان مشهد

از آنجایی که بلوار دندانپزشکان جزء لوکس ترین منطقه به شمار می آید و در منطقه یازده مشهد قرار دارد از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. البته عوامل مختلفی مثل متراژ، نورگير بودن، امکاناتی که آپارتمان دارد، سن بنا، دسترسی به خیابان های اصلی و امکانات رفاهی در تعیین قیمت یک بنا چه برای خرید و چه برای رهن و اجاره در محله دندانپزشکان تاثیر زیادی دارد. قیمت خانه در بلوار دندانپزشکان در بخش هایی که بافت قدیمی تر با ساختمان های قدیمی دارد به نسبت پایین تر از خیابان هایی با ساختمان های نوساز تر می‌باشد. نکته قابل توجهی که در این محدوده وجود دارد، آپارتمانهایی که در این منطقه به فروش می رسند معمولا بالای 70 متر متراژ دارند.

این منطقه برای زندگی در منطقه 11 مشهد می‌تواند یکی از گزینه های عالی به شمار آید. براي راهنمايي و دریافت مشاوره در زمينه خرید و فروش ملک در مشهد ميتوانيد با مشاوران املاک عاقبتی تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

خرید و فروش آپارتمان در بلوار دندانپزشکان مشهد

بافت بلوار دندانپزشکان مشهد

این محله در کنار کوچه های قدیمی دارای بافت نوساز و مدرن نیز می‌باشد؛ تقابل بافت مدرن و قدیمی، بلوار دندانپزشکان را از دیگر محله ها مجزا کرده است، همین عامل سبب شده تا این محله خیابان هایی با عرض بسیار زیاد و همچنین خیابان هایی با عرض بسیار کمتر که دارای بافت قدیمی تری هستند به چشم بخورند.

خرید و فروش آپارتمان در مشهد

انتخاب مشاور املاک یکی از مهم ترین کارهایی است که افراد برای خرید و فروش ملک انجام میدهند. یک مشاور املاک معتبر می تواند فرآیند فروش ملک را بسیار کوتاه کند.

امروزه پیدا کردن مشاوره املاک کار بسیار ساده ای شده است، اما چیزی که مهم است پیدا کردن یک مشاور املاک خوب است که به ما در فرآیند خرید و یا فروش ملک یاری برساند.

معیارهای بسیاری برای انتخاب یک مشاور املاک خوب وجود دارد، ما در این بخش به تعداد محدودی از این معیارها میپردازیم:

  1. یکی از ویژگی های بسیار مهم برای انتخاب یک مشاور املاک مناسب، داشتن تجربه و موفقیت های زیاد در انجام معاملات خرید و فروش ملک میباشد.
  2. دیگر ویژگی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، انتخاب مشاور املاکی است که شناخت کامل به منطقه مربوطه داشته باشد. فرقی نمی کند که شما قصد خرید یا فروش ملکی را داشته باشید، به هر صورت مشاور املاک باید به منطقه مربوطه کاملا اشراف داشته باشد.
  3. و در نهایت توانایی برقراری ارتباط موثر، شفاف‌سازی و پاسخگویی به سوالات شما، از الزامات کار یک مشاور املاک حرفه‌ای و مناسب است.

املاک عاقبتی با چندین سال تجربه، کاربردی ترین خدمات در حوزه املاک را ارائه میدهد. ثبت آگهی‌های ملک و سرعت بخشیدن به معاملۀ خریداران و فروشندگان ملک، فقط بخشی از خدمات ما به شما عزیزان میباشد. اگر مالک یا خریدار هستید، با املاک عاقبتی در کمترین زمان و با خیال آسوده معامله‌ کنید.