خرید و فروش آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد

بلوار سیدرضی در منطقه 11 مشهد واقع شده‌است، بلوار سیدرضی در اطراف بلوار وکیل آباد قرار دارد و گزینه مناسبی برای سکونت میباشد. زیرا از یک سو به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک است و از سوی دیگر از طریق بلوار وکیل آباد به ییلاقات مشهد (طرقبه و شاندیز) و میدان آزادی (فلکه پارک) و در نتیجه به کمربند بزرگراه مشهد دسترسی دارید. در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد

موقعیت مکانی و دسترسی در بلوار سیدرضی مشهد

این بلوار در محدوده‌ی شمال غربی شهر مشهد واقع شده است. همچنین بلوار سیدرضی از شمال با بزرگراه امام علی، از شرق با خیابان جلال آل احمد، از جنوب با میدان معلم و از غرب با بلوار معلم و بلوار دانش آموز محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک غرب، آزادشهر، شهرک رازی، دانشجو، فرهنگ، ولیعصر، زیبا شهر، شهید رضوی مجاورت دارد.

این منطقه دسترسی مناسبی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد، نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه ایستگاه مترو سیدرضی میباشد، و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه اتوبوس سیدرضی 36، ایستگاه اتوبوس سیدرضی 37، ایستگاه اتوبوس سیدرضی 50، ایستگاه اتوبوس چهارراه معلم و… میباشد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانش آموز مشهد

خرید آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد

تنوع آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد بسیار بالا است و متقاضیان می‌توانند خانه با معیارهای خودشان را پیدا کنند. این منطقه به لحاظ شهرسازی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است که به همین دلیل قیمت‌ ملک در بلوار سیدرضی بسیار بالا است.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد

زندگی در بلوار سیدرضی مشهد

انتخاب اینکه چه منطقه ای را می خواهید برای زندگی برگزینید بسیار اهمیت ویژه ای دارد زیرا قرار است چندین و چند سال در آن مکان سکونت داشته باشید. به دلایلی که در ادامه اشاره خواهیم کرد، این محله یکی از مناسب ترین مکان ها جهت سکونت می باشد و تجربه متفاوتی با خرید خانه و آپارتمان در بلوار سیدرضی مشهد خواهید داشت.

  1. دسترسی مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی: همانطور که پیش تر ذکر کردیم این منطقه دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله خطوط بی آر تی، مترو و تاکسی وجود دارد. فرقی نمی کند قرار است از سرکار برگردید یا دانشگاه یا حتی یک خرید ساده، در هر صورت وجود ترافیک های طولانی می تواند بسیار عذاب آور باشد. با دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی علاوه بر اینکه هزینه کمتری برای رفت و آمد باید پرداخت کنید، در زمان شما نیز صرف جویی میشود.
  2. دسترسی مناسب به مراکز خرید و تجاری: اگر می‌خواهید کالایی تهیه کنید، لزومی ندارد از محله سیدرضی خارج شوید چرا که مراکز خرید بسیاری در نزدیکی این منطقه وجود دارد و شما به راحتی میتوانید مایحتاج زندگی خود را تهیه فرمایید.
  3. آب و هوای مطلوب: به دلیل نزدیک بودن این منطقه به بوستان های مختلف میتوان گفت که بلوار سیدرضی مشهد آب و هوای مطلوبی نیز دارد.
  4. رستوران و کافی‌ شاپ‌ های مختلف: از آنجایی که این منطقه فضای سبز و موقعیت گردشگری مناسبی دارد، کافی شاپ و رستوران های زیادی هم در سطح شهر بنا شده تا افراد بتوانند به آن‌ها مراجعه کنند.