خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

اگر قصد خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد را دارید، باید به شما بگوییم که به علت وجود آپارتمان‌های نوساز بسیار در این منطقه و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و…، بلوار قاضی طباطبایی مشهد منطقه‌ای فوق‌العاده برای خرید خانه محسوب می‌شود. بلوار قاضی طباطبایی، منطقه‌ای خوش‌ آب‌ و هوا واقع در منطقه یک مشهد میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد، با ادامه این مطلب از املاک عاقبتی همراه ما باشید.

بلوار قاضی طباطبایی مشهد

همانطور که در ابتدا این مطلب ذکر شد، بلوار قاضی طباطبایی در منطقه یک مشهد قرار گرفته. بلوار قاضی طباطبایی از شمال به بلوار قرنی، از جنوب به خیابان آبکوه، از شرق به بلوار کلاهدوز و از غرب به بلوار شهید صادقی (سازمان آب) می‌رسد.

بیمارستان خاتم‌الانبیاء (بیمارستان تخصصی چشم مشهد) در حاشیه این منطقه واقع شده. بازار گوهرشاد، دانشگاه فردوس، هتل صدف از سایر مکان‌هایی هستند که در این منطقه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار صادقی(سازمان آب)مشهد.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

آیا بلوار قاضی طباطبایی مشهد منطقه ای مناسب برای خرید و فروش آپارتمان است؟

بسیاری از مجتمع های محبوب، جذاب و پر طرفدار شهر مشهد در این منطقه واقع شده است. همچنین بيمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیا نیز یکی از مهم ترین امکانات این شهر شناخته شده و در حاشیه این منطقه واقع شده است. بازار گوهرشاد نیز در نزدیکی این منطقه میباشد. همچنین خیابان قاضی طباطبایی مدت ها است که در منطقه یک با محله های مهم این شهر مرتبط شده است‌‌ این خیابان به مراکز فروشگاهی پر طرفدار متصل شده و همین مراکز به میزان اهمیت این منطقه افزوده است.از همین جهت عده زیادی به قصد سکونت و زندگی در این بلوار به دنبال کسب جزئیات و اطلاعات بیشتر از این محله میباشند.

مزایای خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

خرید و فروش آپارتمان در این منطقه مزایای بسیاری نیز دارد که شامل:

  1. دسترسی آسان به مراکز خرید
  2. نزدیکی بودن این منطقه به خدمات درمانی
  3. امنیت بالا این منطقه
  4. خوش آب و هوا
  5. دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی
  6. آپارتمان‌های نوساز و…

خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

معایب خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

معایب خرید آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد بسیار کم است. بزرگ ترین عیب این منطقه، رفت و آمد بالا در آن می باشد. در برخی از روز ها ترافیک های سنگینی در این منطقه به وجود می آید که باعث آلودگی صوتی و همچنین رفت و آمد ساکنین در این منطقه کمی دشوار می شود.

مشاور املاک برای خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

شما عزیزان میتوانید برای خرید و فروش آپارتمان در بلوار قاضی طباطبایی مشهد ، با مشاورین املاک عاقبتی در ارتباط باشید.

مشاورین املاک عاقبتی یکی از محبوب ترین مشاورین املاک در شهر مشهد، میباشد. املاک عاقبتی با ارائه خدماتی به صورت حرفه ای و با تاکید بر کیفیت و اعتماد سرمایه گذاران و واگذارکنندگان، همواره مورد اعتماد بسیاری از خریداران و فروشندگان املاک در مشهد بوده است.

جهت ارتباط با ما به شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس املاک عاقبتی

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

جهت مشاهده بروزترین آگهی خرید و فروش خانه ویلایی و آپارتمانی در مشهد کلیک کنید.