خرید و فروش آپارتمان در بلوار ملک آباد مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار ملک آباد مشهد

با افزایش جمعیت، نیاز بیشتر به خانه و مسکن نیز بسیار حس می ‌شود. امروزه بسیاری از افراد دغدغه تهیه یک خانه مناسب برای سکونت را دارند. آپارتمان ‌ها، خانه‌ هایی چند طبقه هستند که، با استفاده از یک زمین می ‌توان چند خانه برای چند خانوار مختلف تهیه کرد. آپارتمان‌ها به نسبت خانه ‌های ویلایی، از قیمت کمتری برخوردار هستند. به‌ همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد برای تهیه مسکن، تمایل به خرید آپارتمان دارند. در خرید آپارتمان‌ ها، باید به نکات مختلفی توجه داشت تا در نهایت بتوان آپارتمانی مناسب برای زندگی انتخاب کرد. همچنین بسیاری از افراد نیز برای سرمایه ‌گذاری و ذخیره پول ‌هایشان اقدام به خرید آپارتمان می ‌کنند. افراد به هر قصدی که می ‌خواهند اقدام به تهیه یا فروش آپارتمان کنند، باید به نکات مختلفی در مورد خرید و فروش آپارتمان توجه داشته باشند. ما در این مطلب از املاک عاقبتی می‌خواهیم به بررسی خرید و فروش آپارتمان در بلوار ملک آباد مشهد بپردازیم.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار ملک آباد مشهد

بلوار ملک آباد مشهد

بلوار ملک آباد در منطقه 1 مشهد واقع شده‌است و از محله‌های نوفل لوشاتو و فلسطین عبور می‌کند. بلوار ملک آباد یکی از معابر اصلی این محلات در مشهد می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر مشهد می‌باشد.
بلوار ملک آباد به معابر مهمی مانند بلوار خیام، بزرگمهر جنوبی، سجاد 10 ، میدان آزادی، احمدآباد 20، بلوار شهید محمد منتظری، قدس، فرهاد و همچنین بلوار فلسطین متصل گردیده است. این منطقه جزو مناطق بالاشهر مشهد محسوب میشود و همچنین قیمت ملک در این منطقه بالا میباشد. خرید آپارتمان در این منطقه مزایای بسیاری نیز دارد که در ذیل به آن اشاره شده است:

  1. دسترسی آسان به مراکز خرید.
  2. مجتمع های تجاری بسیار که در نزدیکی این منطقه وجود دارد.
  3.  وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی در این منطقه یافت میشود.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار فلسطین مشهد

نکات مهم قبل از خرید ملک در بلوار ملک آباد مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار ملک آباد مشهد

انتخاب مناسب و رعایت نکات مهم در خرید خانه می‌تواند سبب ایجاد رضایتمندی ساکنین شود و نادیده گرفتن این نکات در کسری از زمان منجر به پشیمانی شما خواهد شد. از نکات مهم خرید خانه در این منطقه می‌توان به موارد اساسی زیر اشاره کرد:

  1. محله: بهتر است هنگام بازدید از یک ملک بر روی محله و حتی کوچه‌ای که ساختمان در آن قرار دارد، دقت خاصی کنید. ممکن است بعضی محله‌ها نامناسب و کوچه‌ها باریک باشند و در نتیجه زندگی و عبور و مرور در آن دشوار شود.
  2. امکانات رفاهی: سهولت دسترسی به امکانات رفاهی برای افراد اهمیت ویژه‌ای دارد و در بلندمدت تاثیر زیادی روی رضایت شما از محل خواهد داشت. حتماً به سوپرمارکت، میوه‌فروشی، نانوایی، ایستگاه اتوبوس، تاکسی، مراکز درمانی و… که در آن محل وجود دارد، توجه کنید.
  3. وضعیت واحد‌ها و طبقات: آپارتمان‌هایی که درب ورودی آن‌ها رو به یکدیگر باز می‌شوند، طرفداران کمتری نیز دارند. همچنین تعداد طبقات آپارتمان و نیز تعداد واحد‌های هر طبقه، اهمیت به سزایی در میزان سر و صدا، خرابی و بهداشت محیطی دارد. فاصله واحد‌ها در هر طبقه نیز از نکات مهم در خرید آپارتمان است.
  4. داشتن پارکینگ: امروزه داشتن یک اتومبیل یا بیشتر برای هر خانواده امری دور از انتظار نیست. یکی از نکات خرید خانه در این منطقه، داشتن پارکینگ است و اینکه پارکینگ مسقف است یا در فضای باز قرار دارد، اهمیت بالایی دارد، چراکه پارکینگ مسقف به دلیل حفظ خودرو در برابر آب و هوای مختلف برتری دارد و در این صورت است که خودرو کمتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد.
  5. کنتور آب، برق و گاز: مجزا بودن کنتور آب و برق و گاز از نکات کلیدی خرید خانه است. اگر کنتور‌ها مشاع بود، حتماً نحوه محاسبه هزینه‌ها را از مدیریت ساختمان سوال کنید.
  6. داشتن بالکن: در خانه‌های آپارتمانی که فضای باز ندارند، داشتن بالکن امری ضروری است، به خصوص اگر بالکن در کنار آشپزخانه باشد که می‌تواند کمک بزرگی برای پخت و پز باشد یا با پرورش گل و گیاه گوشه دنجی برای استراحت اعضای خانواده و جایگزین مناسبی برای حیاط باشد.
  7. ارتفاع سقف: در طراحی‌های مدرن که از سال ۱۴۰۰ جای خود را در طراحی دکوراسیون داخلی باز کرد، سقف‌های کاذب مدرن و ساده نقش جایگزین نقوش کلاسیک شدند. در تعریف معماری استاندارد ارتفاع سقف بین ۳ متر الی ۳.۶۵ متر در نظر گرفته می‌شود تا سقف کاذب را بدون مزاحمت طراحی و اجرا کنند؛ و نکته مهم در مورد این سقف‌ها این است که با سقف‌های بلند، اتاق بزرگ‌تر به چشم می‌آید.

چگونه برای خرید و فروش آپارتمان در بلوار ملک آباد مشهد مشاوره دریافت کنیم؟

منابع معتبر فراوانی هستند که برای مشاوره خرید و فروش املاک در ملک آباد مشهد تعیین شده اند و به افرادی که شناخت کافی ندارند اطلاعات خوبی را ارائه می دهند. یکی از بهترین منابع مشخصی که اکثرا با آن آشنا هستند املاک عاقبتی می باشد. شما می توانید برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر با کارشناسان املاک عاقبتی تماس حاصل فرمایید و تمامی مشاوره های لازم را دریافت کنید و مطمئن تر خرید کنید.

اطلاعات تماس املاک عاقبتی

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵