خرید و فروش آپارتمان در بلوار کلاهدوز مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار کلاهدوز مشهد

برای خرید خانه در بلوار کلاهدوز مشهد شما ابتدا باید منطقه را از لحاظ موقعیت جغرافیایی و مکانی و … بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. زیرا این منطقه جزو مناطق خوب و با موقعیت مکانی عالی در مشهد به حساب می آید و ممکن است هزینه خرید آپارتمان در این منطقه بالا باشد. ما در این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی خرید و فروش آپارتمان در بلوار کلاهدوز مشهد خواهیم پرداخت با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بلوار کلاهدوز مشهد

خیابان کلاهدوز در منطقه یک و در محدوده‌ی مرکزی شهر مشهد واقع شده است. این محله از شمال با بلوار ابوطالب، از شرق با بلوار قرنی، بلوار مجد و بلوار کریمی و از غرب با خیابان کلاهدوز محدود شده است و با محله‌های ‌حضرت ابوطالب، سعدآباد،گوهرشاد، عامل، موسوی قوچانی، کلاهدوز، آبکوه، مجد مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان کاج اشاره کرد.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار کلاهدوز مشهد

مزیت های آپارتمان نشینی در بلوار کلاهدوز مشهد

1.امنیت بسیار بالا

امروزه با بالا رفتن بزهکاری آپارتمان نشینی برای بسیاری از افراد انتخاب بسیار خوبی شده است. وجود لابی من ۲۴ ساعته همراه با نگهبانی های سرسخت و دوربین های مداربسته سبب شده سارقین نتوانند به راحتی وارد خانه ها شده و وسایل ساکنین را سرقت نمایند.

2.مدیریت و وجود قوانین مشخص

معمولاً در تابلو اعلانات آپارتمان ها موارد و قوانین ذکر شده هیئت مدیره را به صورت مکتوب یادداشت می کنند که همین امر نیز سبب می‌شود تمامی اهالی ساختمان با تبعیت از این قوانین رفاه دیگر ساکنین را تضمین نمایند. بسیاری از افراد این قوانین را یکی از مزیتهای آپارتمان نشینی در بلوار کلاهدوز مشهد تلقی کرده و از آنها استقبال می کنند.

3.وجود امکانات بالا

امروزه آپارتمانها به منظور اینکه بتوانند رفاه ساکنین را تضمین کنند امکانات متعددی نیز دارند. از جمله مهم‌ترین امکانات پارکینگ اختصاصی، استخر و جکوزی، خشکشویی مختص به ساختمان و در برخی از ساختمان های لاکچری در بلوار کلاهدوز مشهد کافی شاپ و رستوران را میتوان نامبرد.

4.بالا بودن عمر سازه

بر اساس برآرودهای انجام گرفته عمر سازه های ساختمانی نسبت به خانه های ویلایی بسیار بیشتر و طولانی تر می باشد. آپارتمان در منطقه کلاهدوز مشهد هم از این قاعد مستثنا نیست.

5.پرداخت اشتراکی قبوض

با بالا رفتن هزینه انرژی در داخل کشور پرداخت قبض ها نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد تبدیل شده است. در طی سال های گذشته ساختمان های بلند قامت با اشتراکی کردن هزینه آب و گاز تلاش کرده اند این هزینه ها را به حد زیادی کاهش دهند.

6.دسترسی آسان به مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی

دسترسی آسان به مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی یک مزیت بزرگ در این منطقه به حساب میاید. هنگامیکه شما دسترسی آسان به موارد فوق را داشته باشید هم در هزینه و هم در وقت شما صرفی جویی میشود.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار کلاهدوز مشهد

 قیمت خرید و فروش آپارتمان در کلاهدوز مشهد

کلاهدوز یک منطقه تقریبا وسیع در مشهد محسوب می شود لذا قیمت ملک در این منطقه دارای نوسان می باشد. به این صورت که هر چه خانه ها و ساختمان ها به خیابان احمدآباد نزدیکتر باشند قیمت آن ها بیشتر می ‌شود و هر چه از این ناحیه فاصله می گیرد قیمت خرید آپارتمان کمی کاهش پیدا می کند. به نظر می‌ رسد که خرید ملک در این منطقه تا حدودی بالا است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در خیابان احمدآباد مشهد

مشاور املاک برای خرید آپارتمان در کلاهدوز مشهد

امروزه با گسترش شبکه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی در کنار دفاتری که در زمینه مشاور املاک فعالیت دارند سایت های متعددی طراحی شده اند که به صورت آنلاین و اینترنتی به متقاضیان خرید فروش و یا رهن و اجاره خدمات ارائه می دهند.

یکی از معتبرترین سایت ها، وب سایت املاک عاقبتی نیز میباشد. شما عزیزان با مراجعه به وب سایت املاک عاقبتی می توانید به روزترین آگهی های خرید و فروش آپارتمان و ویلایی را پیدا نمایید.

با مراجعه به وب سایت املاک عاقبتی هم در وقت شما صرفه جویی میشود و هم میتوانید خانه مدنظر خود را پیدا کنید و در صورت تمایل با سایر خانه های موجود در آگهی مقایسه نمایید.

در صورت پسند و انتخاب می ‌توان با تعیین وقت قبلی برای مشاهده حضوری ملک مراجعه کنید. همچنین اگر صاحب ملکی در این منطقه از مشهد هستید و قصد دارید ملک خود را برای فروش آگهی کنید میتوانید روی ما حساب باز کنید.

برای مشاهده از به روزترین آگهی خرید و فروش خانه ویلایی و آپارتمانی کلیک کن.