خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد

خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد

خرید و فروش خانه در خیابان آبکوه مشهد تا به این لحظه باعث شده تا عده زیادی از افراد به این منطقه روی آورند و درباره بافت فرهنگی و ویژگی های عمومی سکونت در این منطقه به کسب اطلاعات بپردازند. با توجه به آن که خرید و فروش آپارتمان در آبکوه مشهد از دغدغه مردم مشهد و قشر فرهیخته و تحصیل کرده این شهر است، مشاور املاک عاقبتی به دنبال آن است که در این زمینه مشاوره های لازم را به این افراد بدهند تا در آخر موفق شوند که گزینه های مناسبی را در اختیار خریداران آپارتمان در آبکوه مشهد قرار دهند. از این رو توصیه ما این است که اگر شما هم مایل به شناخت تمام ویژگی های خانه ها در این منطقه هستید و می خواهید که اطلاعات خود را درباره نحوه خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد بیشتر کنید تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

خیابان آبکوه مشهد

محله آبکوه مشهد در منطقه یک مشهد و در محدوده مرکزی این شهر واقع شده است. آبکوه در مجاورت محله‌های سناباد، سعدآباد، فلسطین، راهنمایی و کلاهدوز قرار دارد. ورزشگاه تختی (قدیمی‌ترین ورزشگاه مشهد)، دانشگاه فردوس و میدان راهنمایی که مرکز راهنمایی رانندگی شهر مشهد است نیز در این محله قرار دارند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یک مشهد

خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد

قیمت خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد

محله آبکوه از نظر امکانات رفاهی و موقعیت مکانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. به همین دلیل می‌توان گفت که قیمت خانه در این محله نسبتا بالاست. برای اطلاع از آخرین قیمت آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد با مشاورین املاک عاقبتی در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما 

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

 aghebati.j@gmail.com

 www.aghebati.ir

مزایای خرید آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد

در این محله اماکن مهم و امکاناتی نظیر:

  • جهاد کشاورزی مشهد
  • هیات فوتبال خراسان رضوی
  • هیات کشتی مشهد
  • هیات کوهنوردی مشهد
  • سرویس‌های صنعتی شرکت نفت
  • اداره کل اوقاف خراسان رضوی
  • دفتر پشتیبانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد
  • پلاتو اشک و لبخند
  • سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی
  • رستوران رضایی (از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد)
  • بازار گوهرشاد و… قرار دارد.

محله آبکوه فاقد طرح زوج و فرد ترافیکی می‌باشد. این محله از لحاظ دسترسی در وضعیت خوبی به سر می‌برد و می‌توانید با وسایل حمل و نقل عمومی به این منطقه تردد داشته باشید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌ مترو به آبکوه، ایستگاه‌های «فلسطین» و «طالقانی» است. به علاوه ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی نیز در این محله موجود می‌باشد.

همچنین در این خیابان انواع بازارها شامل بازار پوشاک، تره بار و هایپرمارکت ها وجود دارند که می توان مایحتاج خانواده را از آنها به خوبی تهیه کرد. این نزدیکی می تواند در کمتر هدر رفتن وقت و انرژی شما برای انجام خریدهای روزانه بسیار کمک کننده باشد.

خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد

آیا خرید و فروش آپارتمان در خیابان آبکوه مشهد برای سرمایه گذاری مناسب است؟

با توجه به این موضوع که قیمت در همه شهر ها خصوصا مشهد روز به روز در حال افزایش است می توان به این موضوع به صورت جدی اشاره کرد که خرید و فروش خانه در خیابان آبکوه مشهد یکی از بهترین و ساده ترین راه های سرمایه گذاری محسوب می شود و بسیاری از افراد امروزه هزینه های اضافی زندگی خود را صرف خرید خانه و جمع آوری سرمایه خود می کنند تا بتوانند در زندگی پیشرفت داشته باشند.

خانه های این محله سند دار هستند یا قول نامه ای؟

تعداد بسیار زیادی خانه در این منطقه وجود دارد که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و تمامی موارد قبل از انجام معامله به فروشنده یا خریدار گفته می شود. برخی از این املاک سند دارند و گران قیمت تر هستند که بعد از دریافت هزینه کامل برای خرید، این سند به نام خریدار جدید ثبت می شود. آپارتمان های انگشت شماری در محله آبکوه نیز سند ندارند و قولنامه ای هستند. این موضوع بستگی به فروشنده و شرایط آن ملک دارد.

بیشتر بخوانید: خرید متری ملک