خرید و فروش آپارتمان در خیابان کوهسنگی مشهد

خرید و فروش آپارتمان در خیابان کوهسنگی مشهد

یکی از مناطق خوب برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری در زمینه ملک، خرید آپارتمان در خیابان کوهسنگی است، این منطقه با بهره‌مندی از فضاهای طبیعی و بافت فرهنگی مناسب یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه و سکونت در مشهد است. خرید خانه در خیابان کوهسنگی مشهد یک اقدام مناسب محسوب می‌شود اما باید توجه داشت که اکثر بافت‌های این منطقه سازه‌های قدیمی و خانه‌هایی با بیش از ۵ سال ساخت هستند. محله‌های این منطقه جزو گران قیمت‌ترین مناطق مشهد به حساب می‌آیند در این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی خرید و فروش آپارتمان در خیابان کوهسنگی مشهد میپردازیم با ما همراه باشید.

خیابان کوهسنگی مشهد

خیابان کوهسنگی در منطقه 1 مشهد واقع شده‌است و از محله‌ احمدآباد عبور می‌کند. این خیابان در نزدیکی خیابان‌های بلوار پیروزی و پل جمهوری اسلامی قرار گرفته است. از مهم‌ترین اماکن در محدوده خیابان کوهسنگی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. بوستان کوهسنگی
  2. به سینما آفریقا
  3. زایشگاه و بیمارستان مهر
  4. بیمارستان 17 شهریور
  5. مرکز خرید اکسیر
  6. موزه بزرگ خراسان
  7. بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری جهان آرا
  8. پارک محله آبادگران و…

اشاره کرد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نمیباشد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در خیابان احمدآباد مشهد.

خرید و فروش آپارتمان در خیابان کوهسنگی مشهد

مزایای خرید خانه در خیابان کوهسنگی مشهد

خرید و فروش آپارتمان در کوهسنگی مشهد مزایای بسیار زیادی دارد زیرا این منطقه از لحاظ آب و هوایی بسیار مناسب می باشد. آب و هوای این منطقه کاملاً تمیز و مناسب است از لحاظ بافت شهری نیز این منطقه یک منطقه کاملا مناسب می باشد زیرا خیابان ها و کوچه های این منطقه از استاندارد های لازم برخوردار می باشد. در واقع از لحاظ اجتماعی و فرهنگی با توجه به قدیمی بودن این منطقه و بالا نشین بودن آن بسیاری از اجتماعاتی که در آن تشکیل شده است از فرهنگ بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید با خیالی کاملاً آسوده و راحت در این منطقه به زندگی خود بپردازید، همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی یکی دیگر از مزایای خرید خانه در خیابان کوهسنگی مشهد میباشد، در واقع این منطقه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که به چندی از آن ها اشاره شد.

معایب خرید خانه در خیابان کوهسنگی مشهد

یکی از معایب بزرگی که این منطقه دارد نبود زمین های خالی در جاهای مناسب است زیرا اگر شما قصد خرید زمین در این منطقه را دارید یا باید خانه کلنگی را خریداری کنید که پس از تخریب آن را بازسازی کنید و یا برای خرید زمین کاملاً ساده شما باید به مناطق انتهایی این منطقه مراجعه کنید. البته بهترین راه برای استفاده از مناطق مناسب این منطقه خرید خانه هایی با ۳۰ سال ساخت می باشد که تقریباً در مکان های مناسب قرار گرفتند یکی از معایب دیگری که این منطقه دارد عدم خرید و فروش زیاد می باشد زیرا این منطقه یک منطقه بسیار مناسب است که کمتر کسی به فکر فروش ملک خود می افتد از آن طرف نیز به دلیل بالا بودن قیمت، مشتری های بسیار کمی برای ورود به این منطقه وجود دارند.

خرید و فروش آپارتمان در خیابان کوهسنگی مشهد

مشاور املاک ملک در کوهسنگی مشهد

مشاور املاک در هر منطقه یکی از مهم ترین مشاغل می باشند زیرا شما برای ورود به هر منطقه نیاز به یک خانه دارید که برای زندگی به آن جا بروید. به همین دلیل اولین جایی که پس از ورود به یک منطقه دارید مشاورین ملکی می باشد. در این منطقه مشاورهای املاک بسیار زیادی وجود دارد که می‌ توانید به هر کدام از آن ها مراجعه کنید و برای خرید و یا فروش هم چنین رهن و اجاره سوالات خود را بپرسید.

برای دریافت مشاوره در مورد خرید و فروش آپارتمان در کوهسنگی مشهد می توانید با شماره هایی که در ذیل وجود دارد تماس حاصل فرمایید. املاک عاقبتی دارای بهترین و با تجربه ترین مشاوران املاک است که در بسیاری از مناطق شهر مشهد فعالیت دارند. می توانید با یک تماس بهترین راهنمایی را دریافت کنید و در مورد خرید و فروش ملک خود، بهترین تصمیم را بگیرید. این تیم علاوه بر مشاوره دادن، می توانند برای خرید و فروش املاک شما نیز کمک بسیار شایانی را انجام دهند و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه، کار های املاکی شما را به نحو احسنت انجام دهند. سال ها تجربه و تلاش بسیار، این گروه را به یکی از بهترین گروه های املاک در شهر مشهد تبدیل کرده است.

اطلاعات تماس املاک عاقبتی

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵