خرید و فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد

بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند به جای خرید آپارتمان، خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد داشته باشند اگر چه امروزه ساختمان های آپارتمانی و مجتمع های مسکونی تعدادشان از خانه های ویلایی بیشتر شده است اما باز هم افرادی هستند که ترجیح می دهند خانه ویلایی خریداری کنند.

در گذشته اکثر خانه ها تک واحدی و ویلایی ساخته می شد و همین موضوع دلیلی بر آرامش افراد بود شاید این خانه های ویلایی متراژ بزرگی نداشته باشند اما محیط آن و وجود یک حیاط کوچک می توانست خانه ها را زیبا و زندگی ها را به دور از هیاهو کند.

این روزها که اکثر مردم در این شرایط دشوار اقتصادی به دنبال خرید خانه های نقلی آپارتمانی هستند برخی همچنان ترجیح می دهند سرمایه خود را صرف خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد کنند تا در آرامش زندگی کنند اما هزینه های خرید خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد بالا می باشد و نیاز به سرمایه ای بالا دارد اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد را به آپارتمان نشینی ترجیح می دهید همراه ما باشید تا با نکات مهم، در مورد خرید و فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد آشنا شوید.

خرید و فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد

بررسی قیمت خانه‌ های ویلایی در بلوار جانباز مشهد

بلوار جانباز در منطقه 2 قرار دارد و از بافت متفاوتی برخوردار است، بلوار جانباز از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار توس و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

هر آنچه در ارتباط با خرید و فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد لازم است بدانید

باید دانست که خانه دارای شناسنامه‌ای می باشد، که مشخصات کامل آن در اداره ثبت ملکی در شهر شما ثبت شده است. این شناسنامه یا همان سند ملک، حتی در صورت مفقود شدن و یا مخدوش شدن نیز، قابل استرداد است و با مراجعه به دفتر ثبت اسناد و یا املاک می توانید بار دیگر آن را تهیه کنید. از این رو قبل از خرید هر خانه ای، باید به سند و صحت آن اطمینان حاصل نمایید، این قانون فروش خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد است.

مواردی که در ارتباط با خرید فروش ویلایی باید بدانید:

  1. یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید معامله با خود فروشنده اصلی و یا وکیل قانونی او است. در این صورت باید مدارک شناسایی مالک و یا وکیل وی را به خوبی بررسی کرده، و مفاد قولنامه و سند را به خوبی مطالعه نمایید.
  2. سعی کنید برای فروش و یا خرید خانه ویلایی در بلوار جانباز حتماً از دفتر اسناد رسمی و بنگاه‌های معاملات ملکی استفاده نمایید. زیرا که کمک گرفتن از دلالان می تواند تا حد زیادی سرمایه شما را به خطر می اندازد.
  3. کمک گرفتن از وکلا اگر چه جز قوانین فروش خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد نیست، اما می تواند تا حد زیادی شما را از خطرات کلاهبرداران در امان نگه دارد.
  4. خرید ملک های نوساز و یا بزرگ و سنگین معمولاً با پیش خرید همراه است. در این نوع از خرید و فروش باید به صراحت نوع مصالح به کار رفته برای ساخت، مدل خانه، مشخصات جزئیات خانه مانند نوع کابینت و.. کاملاً مشخص شود.
  5. از انجام هرگونه معامله در آژانس های فاقد پروانه کسب و کد رهگیری خودداری کنند. چون وقتی معامله ای در چند جا به شکل قانونی ثبت شود احتمال کلاهبرداری در آن کاهش پیدا می کند.

خرید و فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد

هنگام فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد این نکات را حتما توجه کنید!

اگر قصد فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد را دارید باید یک سری اطلاعات در مورد نحوه فروش و مراحل انجام این کار را داشته باشید تا به مشکل برنخورید. بهتر است از راه قانونی پیش بروید و حتی در صورت امکان از افراد دیگری نیز برای فروش ملک خود کمک بگیرید.

از مواردی ک میتوان نام برد که در فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد واجب است بدانید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.مشاور املاک معتمد: در محله ای که شما قصد فروش ویلایی در بلوار جانباز مشهد خود را دارید، مشاوران املاکی در اطراف شما وجود دارد که بتوانید مسئولیت فروش خانه خود را به آن بسپارید.

برای دریافت مشاوره از املاک عاقبتی کلیک فرمایید.

اگر هم دسترسی به مشاورین املاک محلی نداشتید، می توانید در سایت های فروش ملک خانه خود را به شخص مناسب و قابل اعتمادی بسپارید، تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز، در مورد ملک وی در زمان سریعتری بتواند ملک شما را با استفاده از اطلاعات بدست آمده به فروش برساند.

2.دیدن منزل توسط مشتری و توافق طرفین: پس از سپردن ملک خود به یک مشاور قابل اعتماد طبیعتا افراد زیادی قصد بررسی و دیدن خانه ی ویلایی شما را دارند. اگر نسبت به این مورد که افراد زیادی خانه ویلایی شما را بازدید کنند مشکل دارید، می توانید در سایت املاکی که خانه خود را به آنها سپرده اید عکس و فیلم هایی از خانه ویلایی خود بگذارید که مردم بتوانند از دور خانه ی شما را تماشا کنند. و سپس اگر پسندیدن برای بحث خرید به دیدن خانه شما بیایند، و با شما و مشاور املاک در مورد قیمت به توافق برسد.

3.مکتوب کردن مبایعه نامه با حضور مشاور املاک: پس از توافق شما و خریدار، باید با حضور مشاور املاک یک مبایعه نامه بنویسید و متن قرارداد را دو طرف به طور دقیق بخوانید و از آن استفاده کنید. معمولاً هنگام فروش خانه ویلایی در قولنامه ها قید می شود که ظرف 30 تا 40 روز از تاریخ قرارداد، باید انتقال سند رسمی صورت گیرد. اگر خریدار و یا فروشنده از مهلتی که مقرر شده است تجاوز کند، باید جریمه پرداخت کند و یا معامله به نفع طرف مقابل فسخ خواهد شد.

4.انتقال سند از فروشنده به نام خریدار: پیچیده ترین بخش خرید و فروش میشود به این مورد اشاره کرد. این پروسه فروش بسیار وقت گیر میباشد پس نیاز است نسبت به این مورد هرچه سریعتر اقدام کنید. اولین کاری که در دفاتر ثبت اسناد رسمی رخ می گیرد استعلام ثبتی سند است که مشخص شود سند در گرو چیزی مانند وام بانکی و یا فرد زندانی و خیلی موارد دیگر نیست.

بعد از موارد باید از شهرداری مفاصا حساب عوارض دریافت شود و صاحب سند یا وکیل او به شهرداری مراجعه کرده و درخواست برگه عوارض کند. این کار زمان زیادی نمی برد و می توان در عرض چند ساعت، برگه ی عوارض نوسازی، سهم آموزش و پرورش به مبلغ 2000 تومان، عوارض پسماند و … صادر شده و برگه مفاصا حساب صادر خواهد شد.

مرحله بعدی دریافت برگه ی مفاصا حساب از اداره ی دارایی و مالیات است که معمولاً بین 3 تا 4 روز کاری وقت می برد.

یک سری مدارک مانند سند و کپی آن، سند رهنی، کد رهگیری که از بنگاه مشاور املاک دریافت کردید، مبایعه نامه و … را به همراه مدارک شناسایی صاحب سند تحویل اداره مالیات داده و بعد از بررسی این مدارک و مشخص شدن مبلغ مالیات، آن را پرداخت کرده و روز بعد برای دریافت مفاصا حساب مالیاتی اقدام کند.

در ادامه مراحل فروش خانه ویلایی در بلوار جانباز مشهد این مدارک به محضر تحویل داده می شود و در صورت عدم بروز مشکلی در مدارک موجود و سند کار انتقال سند صورت می گیرد.

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ” خرید و فروش ویلایی در منطقه دو مشهد ” کلیک فرمایید.