خرید و فروش ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

زندگی در خانه های مختلف دارای کیفیت زندگی متفاوتی بوده و هر کدام دارای شرایط خاص خود می باشند. در این میان خانه های ویلایی که بنا به تعریف خانه هایی یک یا چند طبقه با ورودی، پارکینگ و حیاط مستقل هستند، از محبوبیت بسیاری برخوردارند. این نوع از خانه ها به سبب وسعت بالاتر و داشتن حیاط کیفیت زندگی را بهبود بخشیده و نقاط قوت بسیاری را به زندگی افراد وارد کرده است. از جمله می توان به داشتن فضای بیشتر و مجزا برای افراد خانواده اشاره کرد. علاوه بر این نحوه چیدمان دکوراسیون و پارتیشن بندی ها در فضای بزرگ خانه های ویلایی بهتر بوده و به راحتی امکان پذیر شده است. در مجموع زندگی در خانه های ویلایی به دلایلی که اشاره شد، از شرایط خوبی برخوردار بوده و برای بسیاری از افراد پسندیده می باشد. اما به دلیل فضای بزرگتر این خانه ها و نرخ خرید و فروش آنها در بازار مسکن، شاهد قیمت بالاتری برای آنها نیز هستیم که این مورد موجب شده تا زندگی در خانه های ویلایی برای بسیاری از اقشار جامعه امکان پذیر نباشد. ما در این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی موضوع خرید و فروش ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد پرداخته ایم با ما همراه باشید.

مزیت های خانه های ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

  1. فضای باز و قابل دسترس

بدون شک مهمترین و اصلی ترین مزیت حضور در خانه های ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد فضایی می باشد که به شما اجازه میدهد دکوراسیون داخلی خانه را بر اساس تجربه و علایق شخصی طراحی نمایید. از آنجایی که خانه های ویلایی در این بلوار حداقل ۲۰۰ متر می باشند شما می توانید از این فضا به نحو احسنت استفاده کرده و تمامی نیازهای خود را برطرف نمایید. شما می توانید خانه ویلایی خود را در این منطقه هر زمان که می خواهید بنا بر سلیقه خود تغییر داده و از دکوراسیون های مدرن و به روز در خانه استفاده کنید.

2.عدم وجود محدودیت و قوانین آپارتمان نشینی

یکی از اصلی ترین دغدغه های آپارتمان نشین ها وجود محدودیت ها و قوانین خاصی می باشد که سبب می شود بسیاری از افراد نتوانند فعالیت های مد نظر خود را دنبال کنند. به عنوان مثال شما در آپارتمان نمی توانید بیشتر از ۷۰ دسی بل صدا ایجاد کنید و همین مسئله برای برگزاری مهمانی ها مشکل زا می شود. علاوه بر این در برخی از آپارتمان ها تحت تاثیر فضای کم شما امکان استفاده از پارکینگ های مازاد را دارا نمی باشید ولی زمانی که از خانه های ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی صحبت به عمل می آید تمامیه این محدودیت ها از میان رفته و شما می‌توانید مهمانی های خود را بدون دغدغه برگزار کرده و یا از فضای موجود در پارکینگ به صورتی که مدنظر خودتان هست استفاده کنید.

3.وجود حیاط برای دکوراسیون شیک

تمامی خانه های ویلایی در این منطقه دارای حیاطی دلباز و بزرگتر از فضای خانه می باشند که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با نصب سایبان یا آلاچیق فضایی را طراحی نموده تا با حضور در آن اوقات فراغت خوبی را برای خود رقم بزنید. علاوه بر این شما می توانید با راه اندازی یک استخر سرباز تابستان گرم را به خوبی سپری کنید.

خرید و فروش ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

معایب زندگی در خانه ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد

1.قیمت بالای خانه های ویلایی

اصلی ترین مشکل و عیب خانه های ویلایی در بلوار قاضی طباطبایی مشهد قیمت بسیار بالای آنها میباشد. از آنجایی که متراژ این خانه ها بسیار بزرگ بوده این امکان برای بسیاری از افراد فراهم نیست تا بتوانند آنها را خریداری و یا حتی اجاره نمایند از این رو است که آنها ترجیح می دهند خانه های آپارتمانی را برای سکونت برگزینند.

2.هزینه بالای تعمیر و نگهداری

هنگامی که شما مالک یک خانه ویلایی هستید تمام مسئولیت های نگهداری از شیرآلات، تمیز کردن خانه و بررسی مشکلات عمومی بر عهده خود شما می باشد و دیگر نمی توانید به مدیر ساختمان متکی باشید. از این رو برای بسیاری از افراد مخصوصا کسانی که مسن هستند نگهداری از خانه های ویلایی کاری بسیار دشوار و طاقت فرسا به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش ویلایی در منطقه یک مشهد