خرید و فروش ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد

شهر مشهد به عنوان دومین کلانشهر در ایران محسوب می ‌شود که از بخش ها، مناطق و محله های مختلفی تشکیل شده است. هر کدام از این مناطق با توجه به موقعیتی که دارند در سطح بالا شهر، پایین شهر و یا متوسط قرار می گیرند. با توجه به هر کدام از این موقعیت ها هزینه ها و شرایط زندگی در آن متغیر است. یکی از مهم ترین مواردی که تحت تاثیر شدید این عامل قرار دارد قیمت خانه و اجاره بها می باشد. اگر سری به سایت های مشاور املاک و سایت های خرید و فروش بزنید خواهید دید که قیمت منازل و همچنین اجاره بها در هر کدام از مناطق مشهد با یکدیگر بسیار متفاوت است. برای آشنایی با ویژگی ‌ها و مشخصات این محله و اطلاع از قیمت خانه ویلایی پیشنهاد می کنیم با ادامه این مطلب از املاک عاقبتی همراه باشید.

خرید و فروش ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد

پیش از اقدام به خرید یا فروش خانه ویلایی در منطقه کلاهدوز مشهد پیشنهاد می کنیم آشنایی کلی در رابطه با این منطقه و دسترسی هایی که دارد به دست آورید. بلوار کلاهدوز محله ای است که در منطقه یک شهر مشهد قرار گرفته است که از قسمت شمالی به بلوار قرنی از جنوب به بلوار احمدآباد از ناحیه شرقی به خیابان قائم و بلوار مجد و همچنین از ناحیه غربی به خیابان های شهید صادقی و راهنمایی منتهی می شود.

بنابراین تا حدودی در مرکز شهر مشهد قرار دارد و یکی از معروف ترین مناطق در شهر مشهد و حتی بهترین منطقه خرید خانه ویلایی در مشهد محسوب می ‌شود که دارای مراکز خرید بسیار متعدد و متنوع است. از نظر مسکونی اکثر خانه های این منطقه به صورت ویلایی و دارای بافت قدیمی هستند. با این حال در بخش هایی از آن اقدامات نوسازی و ساخت بنا هایی با استاندارد ها و زیباسازی مدرن صورت گرفته است.

بنابراین در این منطقه به‌ راحتی می ‌توانید منزل ویلایی تهیه کنید. با توجه به تراکم جمعیت در این منطقه خرید و فروش خانه رونق زیادی دارد و به همین جهت دفاتر املاک و سایت های مختلفی در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارند.

تمامی متقاضیانی که قصد زندگی در این منطقه از مشهد را دارند به راحتی می توانند با مراجعه به بنگاه املاک عاقبتی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از خدمات آن بهره مند شوند و متناسب با بودجه و سرمایه ای که دارند ملک مناسب تهیه کنند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان ارتباط با مشاورین املاک عاقبتی می باشد چرا که این نهاد با بهره گیری از مشاورین با سابقه و آگاه از تمامی نقاط سطح مشهد از جمله منطقه کلاهدوز، به خوبی می تواند شما را با هر مبلغی که مد نظر دارید برای تهیه ملک راهنمایی کنند.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

همچنین میتوانید با مراجعه به وب سایت املاک عاقبتی از به روزترین آگهی خرید و فروش ملک مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش ویلایی در خیابان راهنمایی مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد

مزایا و معایب خانه های ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد

خانه های ویلایی در بلوار کلاهدوز مشهد همانطور که پیش تر ذکر کردیم از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما در کنار مزایایی که برای این خانه ها می توان برشمرد، معایبی هر چند جزئی نیز دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مزایا

  1. فضای بزرگ تر
  2. داشتن حیاط و دسترسی به فضای آزاد خصوصی
  3. دسترسی به فضای سبز
  4. تهویه مطبوع هوای ساختمان
  5. مستقل بودن خانه و کاهش برخورد ها با دیگر افراد
  6. آزادی عمل بیشتر برای طراحی دکوراسیون
  7. امکان برگزاری جشن ها و مراسم مهمانی
  8. امکان تعمیرات و بازسازی خانه بدون دردسر، در صورت لزوم
  9. حذف مزاحمت های ناشی از زندگی در ساختمان های مشترک
  10. امکان نگهداری بهتر و راحتتر از حیوانات خانگی برای افراد علاقه مند

معایب

  1. نیاز به رسیدگی بیشتر در فضای خانه و همچنین حیاط آن نیاز به تمیزکاری بیشتر به سبب فضای بزرگتر
  2. افزایش تمامی هزینه ها از جمله هزینه های مربوط به سرمایش و گرمایش خانه
  3. امنیت پایین تر
  4. قیمت بالاتر خانه در زمان خرید