خرید و فروش آپارتمان در بلوار فارغ التحصیلان مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار فارغ التحصیلان مشهد

خیلی از افراد قصد خرید آپارتمان در شهر مشهد را دارند و به همین دلیل دنبال این هستند تا در بهترین و مناسب ترین منطقه مشهد اقدام به خرید آپارتمان کنند. یکی از بهترین مناطقی که میتوانید در شهر مشهد انتخاب نمایید، بلوار فارغ التحصیلان میباشد. در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در بلوار فارغ التحصیلان مشهد میپردازیم با ما همراه باشید.

موقعیت مکانی و دسترسی در بلوار فارغ التحصیلان مشهد

محله فارغ التحصیلان در استان خراسان رضوی و در محدوده‌ی غربی شهر مشهد واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ قرار گرفته است و از شمال با میدان نمایشگاه و خیابان آزاده، از شرق با بزرگراه امام علی، از جنوب با بلوار دندانپزشکان و از غرب با بلوار نمایشگاه محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک غرب، جاهدشهر، وکیل آباد، اقبال، رسالت، ستاری، شریف، تربیت، نمایشگاه بین المللی مشهد مجاورت دارد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار ستاری مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار فارغ التحصیلان مشهد

بهترین راه دسترسی به محله فارغ التحصیلان مشهد از طریق ماشین شخصی میباشد، با توجه به اینکه محله فارغ التحصیلان مشهد در محدوده ترافیک زوج و فرد نمیباشد، انتخاب این روش گزینه بسیار مناسبی میباشد. این محله به ایستگاه مترو و اتوبوس هم دسترسی آسانی نیز دارد.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه، ایستگاه مترو نمایشگاه هست و نزدیکترین ایستگاه های اتوبوس به این محله ایستگاه اتوبوس معلم 82، ایستگاه اتوبوس فارغ التحصیلان 6، ایستگاه اتوبوس فارغ التحصیلان 5، ایستگاه اتوبوس فارغ التحصیلان 17و… میباشد.

بلوار فارغ التحصیلان مشهد دسترسی آسانی به محل‌های گردشگری و نمایشگاهی دارد، محله‌ فارغ‌التحصیلان یکی از نزدیک‌ترین محلات شهر مشهد به ییلاقات طرقبه و شاندیز میباشد، نزدیکی به بوستان بزرگ وکیل‌آباد را هم می‌توان به موارد دیگر اضافه کرد که دسترسی به آن بسیار آسان است. نکته دیگر هم درباره فاصله حداقلی این محله با نمایشگاه بین‌المللی مشهد است.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار فارغ التحصیلان مشهد

رنج قیمت آپارتمان در بلوار فارغ التحصیلان مشهد

رنج قیمت در محله فارغ التحصیلان مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد، هرچقدر سال ساخت ملک بیشتر باشد به همان نسبت قیمت ملک کاهش پیدا میکند. به طور کلی عواملی از جمله متراژ، نورگیر بودن، امکانات رفاهی و… در قیمت گذاری ملک تاثیر گذار میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش آپارتمان در محله فارغ التحصیلان مشهد با مشاوران املاک عاقبتی در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

آیا بلوار فارغ التحصیلان مشهد برای سرمایه گذاری مناسب است؟

به دلیل امکانات و دسترسی های آسان و مناسبی که این منطقه دارد، افراد زیادی تمایل به خرید خانه در بلوار فارغ التحصیلان مشهد را دارند. خرید خانه آپارتمانی در این منطقه می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای آینده شما باشد. همچنین ورود سرمایه‌گذاران بسیار به این محله در سال‌های اخیر و شکل‌گیری فضای رقابتی در ساخت و ساز باعث شده است تا روز به روز کیفیت و زیبایی ساختمان‌های در حال ساخت در این منطقه بیشتر شده و در نتیجه این محله را به یک محله زیبا و لوکس تبدیل کند.