خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

ما در این مطلب از املاک عاقبتی به یکی از مناطق پر جنب و جوش یعنی خیابان ابن سینا مشهد خواهیم پرداخت و همچنین اطلاعات تکمیلی در رابطه با خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

خیابان ابن سینا مشهد

خیابان ابن سینا مشهد در منطقه یک مشهد قرار داره و از محله‌های بهشت، سناباد، کلاهدوز،جنت و ده دی عبور می‌کند.

از مهم‌ترین اماکن در محدوده خیابان ابن سینا می‌توان به:

  1. اداره تامین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان رضوی
  2. نمایندگی وزارت امور خارجه
  3. اتحادیه تلفن همراه

اشاره کرد.

در دسترس بودن وسایل نقلیه عمومی از قبیل مترو، تاکسی و اتوبوس در این منطقه یکی دیگر از مزیت های خوب خیابان ابن سینا مشهد میباشد. جهاد دانشگاهی مشهد، دانشگاه امام رضا (واحد برادران) و برج آلتون مکان‌هایی هستند که در این منطقه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یک مشهد 

خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

مزایای خرید آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

خیابان ابن سینا مشهد، در کنار جمعیت زیادی که دارد امکانات و خدمات متعددی در این منطقه برای ساکنین ارائه کرده است. ساکنین محله به‌ راحتی به انواع مراکز خرید، مراکز درمانی، مراکز تفریحی، رستوران ها و کافی شاپ ها، انواع کلاس های آموزشی و بسیاری دیگر از امکانات رفاهی دسترسی دارند‌‌. تقریباً هر آنچه که مورد نیاز یک شهروند باشد در این منطقه قرار گرفته است. بنابراین با تهیه مسکن در منطقه ابن سینا مشهد به راحتی از این امکانات برخوردار خواهید شد. همچنین در ابتدا مطلب که ذکر شد، علاوه بر این خطوط حمل و نقل عمومی در این منطقه پیشرفت بسیار خوبی داشته و امکان جابجایی ساکنین محله با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف شهر فراهم شده است. با توجه به جمعیت زیاد همواره تقاضا برای خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد وجود دارد بنابراین هر مالکی می تواند در کوتاه ترین زمان ملک خود را بفروشد و از این بابت نگرانی وجود ندارد، اما به دلیل بالا بودن تقاضا افراد برای خرید آپارتمان در این منطقه، باید وقت بیشتری را صرف جستجو آپارتمان مد نظر خود انجام دهید.

معایب خرید آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

یکی از مهمترین معایبی که در رابطه با خرید آپارتمان در این محله مطرح است جمعیت زیاد و بالای آن می باشد. چرا که جمعیت زیاد در این منطقه سبب شلوغی و تردد زیاد جمعیت در این منطقه شده است. بنابراین برای کسانی که به دنبال زندگی در یک محیط دنج و آرام هستند و شلوغی برای آنها آزاردهنده است به هیچ عنوان خرید آپارتمان در این منطقه توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید: تهاتر املاک با مصالح و تجهیزات ساختمانی

خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

قیمت آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد

اگر قصد خرید آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد را دارید، بهتر است بدانید که قیمت آپارتمان در این منطقه بسیار متغیر است. به طور کلی قیمت هر واحد آپارتمان در این منطقه با توجه به سال ساخت، امکانات و متراژ آپارتمان بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد، با مشاورین املاک عاقبتی در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی ما 

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

ایمیل: aghebati.j@gmail.com

وب سایت: www.aghebati.ir

آیا خرید ملک در این منطقه برای سرمایه گذاری مناسب است؟

با توجه به جمعیت در حال افزایش این منطقه خرید و سرمایه گذاری در ملک و مسکن در این محله از پتانسیل و رشد خوبی برخوردار است. چرا که همواره تقاضا برای خرید و فروش آپارتمان در این منطقه وجود دارد و بازار مسکن از رونق نسبتا خوبی برخوردار است. بنابراین اگر ملکی در این منطقه بخرید و آن را به قصد سرمایه گذاری بر روی خانه در مشهد و فروش در آینده نگهداری کنید قطعاً با سود خوب و مناسبی می توانید ملک خود را بفروشید.

بیشتر بخوانید: ساخت ملک در قالب شرکت های تعاونی