خرید و فروش آپارتمان در خیابان صدف مشهد

خرید و فروش آپارتمان در خیابان صدف مشهد

خیابان صدف در منطقه 11 مشهد واقع شده‌است. در این منطقه مانند سایر مناطق شهر مشهد خانه هایی برای خرید و فروش وجود دارد که افراد بسیاری با توجه به سرمایه خود از خانه هایی با امکانات مختلف برای خرید استفاده می کنند. آپارتمان هایی که در خیابان صدف مشهد ایجاد شده اند دارای امکانات بسیار زیادی هستند. طراحی های داخلی این آپارتمان ها بسیار شیک و به روز هستند و تلاش زیادی شده است که این خانه ها بسیار لاکچری ساخته شوند. معمولا خانه هایی که در این منطقه وجود دارد بسیار گران قیمت است و بر اساس متراژ، لوکیشن و امکانات آن ها قیمت گذاری شده اند. در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در خیابان صدف مشهد میپردازیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یازده مشهد

خیابان صدف در منطقه 11 مشهد واقع شده‌است

موقعیت مکانی و دسترسی در خیابان صدف مشهد

این منطقه در محدوده‌ی غربی شهر مشهد واقع شده است. خیابان صدف از شمال با بزرگراه امام علی، از جنوب با بزرگراه وکیل آباد و از غرب با بلوار صیاد شیرازی، میدان تربیت و بلوار آموزگار محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک غرب، هفت تیر، فرهنگیان، اقبال، دانشجو، رسالت، ستاری، شاهد، صیاد، شریف، تربیت مجاورت دارد.

این منطقه دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی نیز دارد، نزدیکترین ایستگاه مترو در این منطقه، ایستگاه مترو در صدف و هفت تیر میباشد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس در خیابان صدف، ایستگاه اتوبوس چهارراه صدف، ایستگاه اتوبوس آموزگار 63، ایستگاه اتوبوس آموزگار 65، ایستگاه اتوبوس دانشجو و… میباشد. همچنین این منطقه دسترسی عالی به مراکز خرید، بوستانها، رستورانها و کافی شاپ ها و… نیزدارد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد

خرید آپارتمان در خیابان صدف مشهد

خرید آپارتمان در خیابان صدف مشهد به علت بافت فرهنگی بسیار خوب و در اختیار بودن امکانات زیاد برای بسیاری از افراد تبدیل به یکی از دغدغه های مهم زندگی شان شده است. برای خرید آپارتمان در خیابان صدف مشهد می‌ توانید به املاک هایی که در آن ناحیه در حال فعالیت هستند مراجعه نمایید و با مشورت و کسب راهنمایی از آن ها بهترین انتخاب خود را داشته باشید. همچنین می توانید بودجه و سرمایه خود را به مشاورین املاک این ناحیه اعلام کنید تا متناسب با دارایی شما به شما راهکارهایی مناسب ارائه دهند.

بهترین مشاوره املاک در مشهد

قطعا خانواده هایی که سرمایه خود را برای خرید یک آپارتمان در خیابان صدف مشهد سرمایه گذاری می کنند، هیچ گاه به دلیل اشتباه یا بی دقتی در یافتن یک مشاور املاک خوب در مشهد، کل سرمایه خود را از دست نمی دهند.

پیدا کردن یک دفتر و مشاور املاک خوب در مشهد بسیار مهم است. حتی می تواند موثرتر از آنچه فکر می کنید باشد.به جرات می توان گفت مشاور املاک عاقبتی در مشهد یکی از بهترین و مجرب ترین مشاوران املاک می باشد. املاک عاقبتی با تیمی حرفه ای تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و سرمایه گذاران در خرید آپارتمان در خیابان صدف مشهد به کار گرفته است.

املاک عاقبتی با کادری متشکل از کارشناسان جوان و پرانرژی چندین سال در زمینه خرید و فروش آپارتمان و ویلایی سابقه ای درخشان نیز دارد. تمامی فایل هایی که در این وب سایت مورد معرفی قرار می گیرد از تمام جوانب سنجیده شده است و از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به املاک های دیگر یک انتخاب راحت و مطمئن را برای مشتری فراهم می کند.

برای بازدید از بروزترین آگهی خرید و فروش آپارتمان و ویلایی در شهر مشهد کلیک فرمایید.

خیابان صدف در منطقه 11 مشهد واقع شده‌است

حداقل قیمت آپارتمان در خیابان صدف مشهد

حداقل قیمت آپارتمان در خیابان صدف مشهد بسته به اینکه شما آن خانه را با چه متراژ و چه تعداد اتاقی و در کدام یک از نواحی این خیابان خریداری میکنید، متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش آپارتمان در خیابان صدف مشهد با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵