خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد

بلوار آموزگار که در منطقه 11 مشهد واقع شده و از محله های تربیت، فارق التحصیلان، مهران، سیدرضی، زیبا شهر و آزادشهر عبور میکند. بلوار آموزگار یکی از معابر تازه احداث شده در مشهد میباشد. و به معابر مهمی مانند: صدف، شهید ستاری، بلوار شهید قانع، بلوار دندانپزشکان، بلوار دانشجو، بلوار معلم، بلوار دانش آموز و… متصل گردیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد با این مطلب از املاک عاقبتی همراه باشید.

موقعیت بلوار آموزگار مشهد

از لحاظ موقعیت مکانی، این محله از شرق به بزرگراه آزادی از غرب به تقاطع آموزگار و بلوار دندانپزشکان منتهی میشود و از محله های فارغ التحصیلان، شهید رضوی،آزاد شهر عبور میکنه. خانه های لوکس در کنار امکانات مدرن و آب و هوای مناسب همگی سبب می شود تا این منطقه مشتریان خاصی برای خرید آپارتمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یازده مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد

قیمت خانه آپارتمانی در آموزگار مشهد

عواملی مثل نوساز بودن ساختمان، مصالح به کار رفته در ساخت آپارتمان، دسترسی به امکانات رفاهی و حمل و نقل عمومی و زیر بنای خانه های آپارتمانی موجود در بلوار آموزگار تاثیر بسیاری بر قیمت آن ها دارند. بلوار آموزگار یکی از معابر تازه احداث شده در مشهد است و خرید مسکن در این منطقه می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای آینده باشد.

دسترسی های بلوار آموزگار مشهد

آموزگار از جمله محله های بسیار مشهور در مشهد میباشد که طرفداران زیادی دارد، به جهت دسترسی ها و امکانات رفاهی که دارا می‌باشد توانسته توجه افراد ثروتمند را به خود جلب کند. این محله نه تنها دسترسی بسیار راحتی با وسیله شخصی دارد، بلکه به راحتی میتوانید با وسیله نقلیه عمومی نیز به این محل رفت و آمد داشته باشید. بطور کلی بلوار آموزگار مشهد از دسترسی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد

سکونت در بلوار آموزگار مشهد

انتخاب اینکه چه محله ای را می خواهید برای زندگی برگزینید بسیار اهمیت دارد زیرا قرار است چندین و چند سال در آن مکان سکونت داشته باشید. به دلایلی که در ادامه اشاره خواهیم کرد، این محله یکی از مناسب ترین مکان ها جهت سکونت می باشد و تجربه متفاوتی با خرید خانه و آپارتمان در آموزگار خواهید داشت.

  1. خلوت و آرام بودن: اگر شما جزو افرادی هستید که دوستدارید در محله ای زندگی کنید که به دور از شلوغی و ترافیک باشد این محله گزینه مناسبی برای شما میباشد.
  2. امنیت بالا: بر اساس آمارهای ارائه شده این محله یکی از امن ترین ناحیه های شهر مشهد به شمار می آید.
  3. دسترسی مناسب: در این محله دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی وجود دارد. فرقی نمی کند قرار است از سرکار برگردید یا دانشگاه یا حتی یک خرید ساده، در هر صورت وجود ترافیک های طولانی می تواند بسیار عذاب آور باشد. با دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی علاوه بر اینکه از هزینه ها کاسته می شود باعث کاهش زمان صرف شده در ترافیک می شود و می توانید زودتر به مقصدتان برسید خوشبختانه بلوار آموزگار از دسترسی بسیار مناسبی برخوردار است که به یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این محله تبدیل شده است.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار آموزگار مشهد

آیا آموزگار مشهد برای خرید آپارتمان مناسب است؟

هر چند که بلوار آموزگار جزو مناطق گران قیمت در مشهد به حساب می آید و خرید خانه در این منطقه ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد. اما با توجه به اینکه این بلوار به تازگی در مشهد احداث شده است، خرید مسکن در این منطقه می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای آینده باشد. اگر علاقه به خرید آپارتمان در این محله را دارید با مشاورین زبده املاک عاقبتی در ارتباط باشید.

جهت بازدید از آگهی خرید و فروش آپارتمان و ویلایی کلیک کنید.

راه های ارتباطی ما با شما عزیزان

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

ایمیل: aghebati.j@gmail.com

وب سایت: www.aghebati.ir

آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، مهدی ۱۴، حاشیه پارک