خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران بعد از تهران به شمار می‌ رود و محلات و مناطق بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که تعدادی از این مناطق بافت جدید و تعدادی بافت قدیم را تشکیل داده اند. منطقه دو مشهد هم از این موضوع مستثنا نیست.

منطقه دو مشهد شامل چه محلاتی میشود؟

  1.  ثمانه
  2.  جانباز
  3.  فرامرز عباسی
  4.  مهدی
  5. توس
  6. خیام شمالی
  7.  یاس
  8.  ساجدی
  9.  تلاش
  10.  شهید چراغچی
  11.  بهاران
  12.  کامیاب
  13. ابوطالب
  14. عبدالمطلب
  15. هدایت
  16. شفا
  17. مطهری
  18. بلوار شهید کریمی
  19. بلوار موسوی قوچانی
  20. چهارراه عامل

در ادامه به معرفی برخی از این محلات میپردازیم.

خیابان ثمانه

خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

مجموعه ورزشی ارمغان یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی شامل مجموعه آبی تخصصی در این منطقه قرار گرفته. خیلی از مجتمع‌های تجاری مشهد از جمله پروما، کیان‌سنتر و …. در مجاورت این خیابان واقع شدند. همچنین خیابان ثمانه از شمال به بلوار جانباز، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار جانباز و از غرب به خیابان مهدی می‌رسد.

بلوار جانباز

خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

شهرت بلوار جانباز به خاطر وجود مجتمع‌های تجاری است که در آن قرار گرفته اند. مجتمع تجاری پروما، مجتمع‌های تجاری کیان سنتر 1 و 2، مجتمع مروارید نمونه‌هایی از این مجتمع های تجاری میباشند. خیلی از برندهای معروف مثل کوتون، ال‌سی‌واکیکی و …. در این بلوار حضور دارند. اگه از گشت و گذار در این بازارها خسته شدید؛ اصلا نگران نباشید چون چندین رستوران و کافی‌شاپ مطرح مشهد هم در این بلوار قرار دارند. همچنین بلوار جانباز از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار توس و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

بلوار فرامرز عباسی

خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

خیلی از مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مشهد در این منطقه یا مجاورت اون قرار دارند. بعضی از آنها عبارتند از: مجتمع کیان سنتر 1، کیان سنتر 2، هایپرمی و مجتمع پروما. خیلی از برندهای لباس هم در نزدیکی این مراکز قرار دارند. کارخانه قند آبکوه که البته امروزه فعالیت نداره هم در حاشیه این بلوار قرار داره. اگه طرفدار مجموعه های آبی هستید، مجموعه آبی ارمغان که در بلوار فرامرز عباسی مشهد واقع شده است میتاند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. همچنین بلوار فرامرز عباسی از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار جانباز و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

خیابان مهدی

خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

خیابان مهدی جزء مناطق مرفه‌نشین مشهد به حساب میاد و قیمت خانه در این منطقه نسبتا بالا است. پارک‌های ثمانه و سمیه در این منطقه قرار دارند. از نظر دسترسی همچنین خیابان مهدی در وضعیت مناسبی قرار دارد. از طریق بلوار فردوسی می‌توانید به بیشتر مناطق مشهد دسترسی داشته باشید. چندین خط اتوبوس در بلوار فردوسی ابتدای خیابان مهدی ایستگاه دارند. و همچنین خیابان مهدی از شمال به بلوار جانباز، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به خیابان ثمانه و از غرب به خیابان فرامرز عباسی می‌رسد.

خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

شاید این سوال برای خیلیها پیش آید که آیا خرید و یا فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد انتخاب درستی برای سرمایه گذاری است؟ در جواب باید گفت: در این ناحیه به دلیل اینکه تقریبا به مرکز شهر نزدیک میباشد و همچنین دسترسی آسان به مراکز تجاری یکی از پرطرفدارترین مناطق مناسب برای خرید و فروش آپارتمان میباشد.

مشاور املاک چه کمکی در امر خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد خواهد کرد؟

با کمک یک تیم تخصصی از مشاوران املاک باتجربه می‌توانید ملک دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری یا به فروش برسانید و از جوانب مختلف قانونی خیالی آسوده داشته باشید.

با شماره ذیل با ما در ارتباط باشید

اطلاعات تماس املاک عاقبتی

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵