خرید و فروش ویلایی در بلوار مجد مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار مجد مشهد

خرید خانه در کلانشهر ها به معضلی بزرگ در بین خانواده ها تبدیل شده است. قیمت های نجومی در کنار حق کمیسیون املاک بسیار بالا در کنار یافتن خانه ای ایده آل و طبق سلیقه کاری بسیار سخت می باشد و معمولا افرادی که به دنبال بهترین خانه در مشهد می باشند برای پیدا کردن آن باید مدت زمان طولانی را صرف کنند تا بتوانند گزینه ای مناسب را پیدا کنند و خرید نمایند.

تعدادی از افراد علاقمند به خانه های آپارتمانی می باشند و عده ای هم علاقمند به زندگی در خانه های ویلایی می باشند. در این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش ویلایی در بلوار مجد مشهد میپردازیم با ما همراه باشید.

خرید و فروش ویلایی در بلوار مجد مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار مجد مشهد

خانه های ویلایی در مشهد در مناطق مختلف قیمت های متفاوتی نیز دارد که این قیمت ها بر اساس منطقه و نوع ساخت و ساز و متراژ و عوامل متعدد دیگر قیمت گذاری می شود. اگر به دنبال خرید خانه ویلایی در بلوار مجد مشهد می باشید پیشنهاد ما به شما مراجعه به بنگاه املاک عاقبتی می باشد.

املاک عاقبتی از ویژگی های ممتازی برخوردار است مشاورین ما بهترین خانه های ویلایی را می توانند با کمترین کمیسیون املاک در مشهد جهت خریداری به شما معرفی نماید. املاک عاقبتی یک مجموعه ممتاز در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره در مشهد می باشد.

رهن و اجاره خانه ویلایی در بلوار مجد مشهد

اگر به دنبال رهن و اجاره خانه ویلایی در بلوار مجد مشهد می باشید، ابتدا باید محله مورد نظر خود را انتخاب نمایید. یکی از مشاور املاکی هایی که در زمینه رهن و اجاره به صورت تخصصی و با کمترین کمیسیون فعالیت می کند، املاک عاقبتی می باشد که افراد زیادی برای این امر به این مشاوره املاکی مراجعه می کنند.

جهت ارتباط با املاک عاقبتی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

یکی از ویژگی های ممتاز املاک عاقبتی در خرید خانه ویلایی در بلوار مجد مشهد چه می باشد؟

املاک عاقبتی علاوه بر سابقه بالا و درخشان از کادری متخصص و مجرب تشکیل شده است که در کمترین زمان، معاملات به نحو احسن انجام می شود.

خرید و فروش ویلایی در بلوار مجد مشهد

نکاتی مهم در خصوص تنظیم قولنامه در هنگام خرید خانه ویلایی در بلوار مجد مشهد

قبل از خرید هر ملک در بلوار مجد مشهد ابتدا باید در یک مشاوره املاک براساس قوانین وضع شده کشور، قولنامه یا مبایعه‌نامه دارای کدرهگیری، تنظیم شود. اما قبل از تنظیم قولنامه باید به نکات زیر، حتماً توجه ویژه کنید:

• وضعیت ملک: مطمئن شوید ملک مذکور در رهن و توقیف نباشد و گواهی پایان کار توسط خریدار از دفاتر اسناد رسمی و شهرداری گرفته شده است.

• وضعیت مالکیت فروشنده: بررسی کنید فروشنده، خودش مالک منزل مورد نظر است و یا وکیل مالکین قانونی ملک بوده و وکالت در فروش آن را دارد.

• وضعیت سند ملک: بررسی کنید که سند ملک، یک سند رسمی است یا دارای سند عادی و قولنامه‌ای هست و اگر سند عادی دارد، آخرین قولنامه، به نام فروشنده فعلی است یا نه؟

• بررسی حضوری ملک: قبل از عقد قولنامه، حتماً شخصاً به ملک مورد نظر بروید و مواردی مانند وضعیت سیم کشی برق، لوله‌های آب و فاضلاب، ایمنی ساختمان و فرسودگی ملک و دیوار‌های آن را بررسی کنید تا بعداً پشیمان نشوید.

بیشتر بخوانید: مشاوره حقوقی املاک زیر نظر وکیل پایه یک