خرید و فروش ویلایی در خیابان ابن سینا مشهد

خرید و فروش ویلایی در خیابان ابن سینا مشهد

ابن سینا، جزو محله‌های معروف شهر مشهد محسوب می‌شود که در منطقه یک واقع شده است. خیابان ابن‌سینا از شمال به خیابان سناباد، از جنوب به خیابان دانشگاه و بلوار احمدآباد، از شرق به خیابان دانشگاه و از غرب به خیابان قائم محدود می‌شود. این محله به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب به امکانات، یکی از محله‌های پرطرفدار شهر مشهد محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش ویلایی در خیابان ابن سینا مشهد میپردازیم.

قیمت خانه ویلایی در خیابان ابن سینا مشهد

ابن سینا جزو محله‌های گران‌قیمت شهر مشهد محسوب می‌شود که متوسط خرید خانه ویلایی در ابن سینا بالا است، از همین رو خرید خانه ویلایی در این محله نیازمند تمکن مالی نسبتا بالایی است. مشاورین ما به شما در خرید و فروش هر ملکی در هر منطقه ای از شهر مشهد کمک خواهند کرد. کافیست با مشاورین املاک عاقبتی در ارتباط باشید.

خرید و فروش ویلایی در خیابان ابن سینا مشهد

شرايط زندگي در خیابان ابن سینا مشهد

شرايط زندگي در خیابان ابن سینا در بهترين وضعيت قرار دارد و شما مي توانيد بعد از خريد خانه ویلایی خود، از كليه امكانات موجود به نحو احسن استفاده كنيد. شما در اين محله مي توانيد در كمترين فاصله زماني، خوابار و نيازمندي خود را خريداري كنيد. نزدیکی به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی یک مزیت بزرگ محسوب میشود.

چه مکان های مهمی در خیابان ابن سینا مشهد قرار دارند؟

خیابان ابن‌سینا در مرکز مشهد واقع شده است و می‌توان آن را جزء خیابان های معروف مشهد دانست. سینما هویزه مشهد در این خیابان قرار دارد و همچنین می‌توانید از برج‌های آلتون در این محله دیدن کنید. پس اگر قصد گشت‌وگذار شبانه در مشهد را دارید، این خیابان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در تقاطع با ابن سینا، چهارراه دکترا قرار دارد که از این طریق به‌راحتی به خیابان تقی آباد و احمدآباد دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش ویلایی در منطقه یک مشهد

خرید و فروش ویلایی در خیابان ابن سینا مشهد

فرصت سرمایه گذاری:

خیابان ابن سینا مشهد، محله‌ای قدیمی بوده که تمام خیابان‌ها مهندسی شده هستند و دارای بهترین موقعیت برای سرمایه‌گذاری می باشند. ابن سینا، محله ای رو به پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در خیابان ابن سینا مشهد