خرید و فروش ویلایی در بلوار دانشجو مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار دانشجو مشهد

بلوار دانشجو مشهد به دلیل امکانات رفاهی و دسترسی به فروشگاه ها، منطقه مناسبی برای خرید خانه ویلایی به شمار می رود. در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش ویلایی در بلوار دانشجو مشهد میپردازیم با ما همراه باشید.

مزایای خرید خانه ویلایی در بلوار دانشجو مشهد

بلوار دانشجو در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد نمی باشد. اماکن زیادی در این محله وجود دارد و همچنین یکی از مناطق شیک و مدرن در شهر مشهد محسوب میشود. بلوار دانشجو به میدان آزادی و پارک ملت نیز دسترسی دارد. علاوه بر داشتن اتوبوس در این منطقه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد که رفت و آمد ساکنان این منطقه را آسان کرده است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش ویلایی در منطقه یازده مشهد

خرید و فروش ویلایی در بلوار دانشجو مشهد

معایب خرید خانه ویلایی در بلوار دانشجو مشهد

بلوار دانشجو بسیار پر تردد است. ساکنان این محل از آرامش کم تری نسبت به سایر مناطق برخوردار می باشند. رفت و آمد بسیار زیاد با اتومبیل شخصی از دیگر مشکلات زندگی در این منطقه میباشد که باعث به وجود آمدن ترافیک های بسیار سنگین می شود. قیمت خانه و زمین در این منطقه بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد

آیا خرید ملک در این منطقه برای سرمایه گذاری مناسب است؟

اگر کسی قصد سرمایه گذاری بر روی خانه ویلایی در مشهد داشته باشد، مسلما دانشجو یکی از مناطق بسیار خوب در این مورد است. دسترسی آسان به مترو و امکانات رفاهی بالا از عواملی است که هر کسی را به سمت این منطقه می کشاند. با زیاد شدن متقاضیان ملک در مشهد و افزایش جمعیت در این شهر قیمت خانه ها روز به روز در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: حراجی ملک

خرید و فروش ویلایی در بلوار دانشجو مشهد

خانه های ویلایی در بلوار دانشجو مشهد سند دار هستند یا قول نامه ای

بسیاری از خانه های ویلایی در این منطقه دارای سند هستند. برخی دارای سند وکالتی هستند و برخی دارای سند شش دانگ ملکی می باشند. تعدادی از خانه های ویلایی این منطقه دارای قولنامه هستند که با طی کردن چند مرحله قانونی، به راحتی می توان برای آن ها سند تک برگی دریافت کرد.