خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد

بلوار دانشجو در محدوده‌ی غربی شهر مشهد واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ قرار گرفته است. همچنین بلوار دانشجو به عنوان منطقه جوان مشهد شناخته می شود، که روز به روز در حال رشد است و در آن مکان های بیش تری ایجاد می شود. این منطقه یکی از مناطق شیک و مدرن و حتی لاکچری ترین محله های مشهد محسوب میشود. در این منطقه پاساژ ها و مراکز مهمی ایجاد شده اند. در ادامه این مطلب از املاک عاقبتی به بررسی بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

موقعیت و دسترسی بلوار دانشجو مشهد

از شمال با بزرگراه امام علی و خیابان ادیب نیشابوری جنوبی، از شرق با بلوار معلم، از جنوب با بلوار دانش آموز و بزرگراه وکیل آباد و از غرب با خیابان قائم مقام فراهانی محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک غرب، هفت تیر، سید رضی، صدف، هنرستان، شاهد، فرهنگ، ولیعصر، شریف، حافظ، تربیت، شهید رضوی مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک گلها، رستوران سراب، پارک محله دانشجو، بوستان رضا، بوستان گلسا، بوستان معلم و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یازده مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد

بهترین روش خرید یا اجاره آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد

روشهای مختلفی برای خرید یا اجاره آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد وجود دارد. یک روش مراجعه حضوری به نزدیکترین مشاوره املاک میباشد، اما یک عیب بزرگ در این روش وجود دارد، شما باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن خانه مدنظرتان کنید. روش دوم به این صورت است که شما با مراجعه به وب سایت تخصصی املاک عاقبتی میتوانید بروزترین آگهی های خرید یا اجاره آپارتمان را ملاحظه فرمایید، این روش مزایای بسیاری دارد: 1) صرف جویی در زمان و هزینه 2) امکان مقایسه ملک 3) ارتباط با مشاورین ما، شما میتوانید با مشاورین املاک عاقبتی در کوتاهترین زمان ممکن در ارتباط باشید و هرگونه ابهامی در خصوص خرید یا اجاره آپارتمان را به طور کامل رفع کنید.

آدرس وب سایت تخصصی املاک عاقبتی : www.aghebati.ir

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

خرید و فروش آپارتمان در بلوار دانشجو مشهد

عواملی که بر قیمت املاک در بلوار دانشجو مشهد تاثیر می‌گذارند

قیمت گذاری املاک در بلوار دانشجو تحت تاثیر عوامل مختلفی است. از جمله عوامل کلیدی، موقعیت جغرافیایی یک ملک در نزدیکی به امکانات مهمی مانند مدارس، بیمارستان‌ها، سوپرمارکت‌ها، پارک‌ها، مراکز خرید و همچنین نزدیکی ملک به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو به دلیل راحتی بیشتر، ارزش آن را افزایش می‌دهد.

اندازه متراژ یک ملک نقش مهمی در قیمت گذاری ملک دارد. آپارتمان های بزرگتر، متشکل از اتاق خواب‌ها و حمام‌های بیشتر، قیمت‌های بالاتری دارند. در نتیجه، آپارتمان های کوچکتر بدون این ویژگی‌ها، قیمت خرید کمتری نیز دارند.

وضعیت ملک در بلوار دانشجو نیز عاملی حیاتی‌ میباشد. سن و سطح نگهداری ملک بر هزینه آن تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، سازه‌های مدرنی که به درستی نگهداری می‌شوند و تحت بازسازی کامل قرار گرفته‌اند، قیمت بالاتری دارند. از سوی دیگر، املاک قدیمی‌تر و ضعیف‌تر به دلیل هزینه‌های نگهداری اضافی برای خریداران، قیمت‌های پایین‌تری نیز دارند.

پویایی تقاضا و عرضه نیز در تأثیرگذاری بر قیمت املاک و مستغلات بلوار دانشجو بسیار مهم است. تقاضای زیاد برای املاک، ناشی از موقعیت مطلوب محله و مجموعه‌ای از امکانات موجود و حمل و نقل عمومی، منجر به افزایش قیمت ملک می‌شود. درک این عوامل، بینش ارزشمندی را برای خریداران یا اجاره‌کنندگان ملک در بلوار دانشجو فراهم می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در منطقه بگیرند.

برای بازدید از بروزترین آگهی خرید، فروش و یا اجاره ملک در وب سایت املاک عاقبتی کلیک فرمایید.