مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد

مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد

برای ساخت و ساز خانه های قدیمی مشهد خیلی ها تمایل به مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد را دارند. وقتی ملک از یکی و سرمایه از شخص دیگری باشد به این کار مشارکت در ساخت می گویند. برای ساختن ملک فقط تنها داشتن زمین ملاک نیست، زیرا کلی هزینه صرف خرید مصالح و ساخت و ساز خانه می شود. پس در اینجا به همکاری با کسی به عنوان شریک با رعایت قوانین مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد هم برای سازنده و هم برای صاحب زمین مفید است.

گاهی اوقات صاحب ملک یا زمین تصمیم میگیرند با مشارکت سازندگان املاک هزینه ساخت را بر عهده بگیرند. بصورتی که زمین از مالک و ساخت از سازندگان املاک باشد. در این نوع قرار داد املاک هزینه ساخت ملک را بر عهده می گیرند. در مشارکت ساخت در منطقه دو مشهد باید با افراد مورد اطمینان و کسانی که به قوانین ساخت وارد هستند مشارکت کنید. املاک عاقبتی در موضوع با ساخت ساز این اطمینان را به شما میدهد که بدون هیچ گونه مشکلی بتوانید با خیال راحت ملک قدیمی خود را بهتر کنید. املاک عاقبتی در منطقه بلوار فردوسی، انتهای مهدی ۱۴، حاشیه پارک واقع شده است و یکی از قدیمی ترین املاکی ها به شملار میرود. منطقه دو مشهد یکی از مناطق لوکس و مدرن به حساب میاید. اگر قصد همکاری ساخت و ساز با سازندگان املاک را دارید حتما از واقعی بودن املاک اطمینان کافی بدست آورید و با املاکی معامله کنید که به آن منطقه، قیمت زمین ها و ملک آشنایی کامل را دارد. با گرفتن مشاوره از کارشناسان سازنده املاک عاقبتی دیگر نگران مشارکت در ساخت نباشید. املاک عاقبتی با آشنا بودن تمامی قرارداد ها در ساخت و ساز شما را از هرگونه گمراهی آگاه می سازد.

بیشتر بخوانید: مشارکت در ساخت شهر مشهد

مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد

کمیسیون مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد چقدر میباشد؟

یکی از سوالات متداولی که بین مالکین و سازندگان به وجود می آید این است که نرخ و درصد حق کمیسیون املاک برای مشارکت در ساخت چقدر است؟ در این باره باید بگوییم که اتحادیه املاک، میزان کمیسیون مشارکت را تعیین کرده است و در این مصوبه میزان کمیسیون حداکثر برابر با 0.2 درصد از ارزش کل قرارداد مشارکت در ساخت از هر یک از طرفین قرار داد عنوان شده است. البته با این حال بعضی از دفاتر املاک و واسطه‌ ها درصد های متغیری را بابت این قرارداد دریافت می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه دو مشهد

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد

هنگامی که می خواهید در منطقه دو مشهد قرارداد مشارکت ساخت تنظیم کنید، در تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد و حتما در تعهدات به آن اشاره کرد:

  1. باید مطمئن شد که شخصی که ملک را آورده صاحب ملک باشد و یا اجازه این کار را داشته باشد و ملک دارای سند رسمی باشد.
  2. باید آورده طرفین به طور کامل مشخص شود.
  3. مدت زمان کار باید مشخص شود.
  4. میزان سود و زیان باید تعیین شود.
  5. ضمانت اجرا برای شرایطی که طرفین به تعهداتشان عمل نکنند.

مشارکت در ساخت در منطقه دو مشهد

بهترین منطقه مشهد برای مشارکت در ساخت‌وساز کجاست؟

در مشارکت در ساخت‌وساز در هر شهری به نکات خاصی ازجمله بافت شهری و ویژگی‌های مناطق مختلف آن باید توجه کرد. یکی از بهترین منطقه موجود در مشهد، منطقه دو نیز میباشد.

شاید برایتان سوال باشد که چرا منطقه دو مشهد؟ 

زیرا بهترین محله‌ ازنظر نزدیکی به بازارها و مراکز خرید میباشد. برای بسیاری از افراد در جامعه، نزدیکی به مراکز خرید یک امتیاز ویژه به‌حساب می‌آید. این نزدیکی می‌تواند در کمتر هدر رفتن وقت و انرژی مردم برای انجام خریدهای روزانه بسیار کمک‌کننده باشد. در این منطقه انواع بازارها شامل بازار پوشاک، تره‌بار و هایپرمارکت وجود دارند که می‌توان مایحتاج خانواده را از آن‌ها به‌خوبی تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش ویلایی در منطقه دو مشهد