خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد

بلوار جلال آل احمد در منطقه یازده مشهد واقع شده است. این بلوار در گذشته به ايرج ميرزا معروف بوده است. همچنین خیابان جلال آل احمد، بلواری بزرگ است که ابتدای آن از بلوار وکیل آباد آغاز می شود و تا کمربندی (صدمتری) ادامه دارد. برای بررسی بیشتر خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد تا انتهای این مطلب از املاک عاقبتی با ما همراه باشید.

موقعیت و دسترسی بلوار جلال مشهد

بلوار جلال از شمال به بلوار معلم از جنوب به بلوار وکيل آباد از شرق به پارک ملت منتهي ميشود و در همسايگي محله هاي سيد رضي، آزادشهر، زيباشهر، شهيد رضوي قرار دارد.

بلوار جلال آل احمد به معابر مهمی مانند بلوار وکیل آباد، بزرگراه امام علی، بلوار مهران ، بلوار معلم، بلوار فرهنگ، بلوار ادب و همچنین بلوار استقلال متصل گردیده است.

بهترين راه دسترسي به بلوار جلال آل احمد از طريق ماشين شخصي میباشد، زیرا اين محله در محدوده طرح زوج و فرد قرار ندارد و رفت و آمد با ماشين شخصي مانعي ندارد، همچنين این محله از دسترسي مناسب و آسان به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار میباشد .

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آپارتمان در منطقه یازده مشهد

خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد

مزایای خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد

یکی از بزرگترین مزیت خرید و فروش آپارتمان در این منطقه، دسترسي آسان و مناسب به امكانات رفاهي، درماني، تفريحي نیز میباشد.

همچنین در بلوار جلال مشهد بوستان های بسیاری وجود دارد که همین امر سبب شده تا آب و هوای این منطقه بسیار مناب باشد. و همانطور که پیش تر گفتیم دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در این منطقه بسیار راحت میباشد و ساکنین این منطقه میتوانند به راحتی به تمام نقاط مشهد در کمترین زمان دسترسی پیدا کنند.

معایب خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد

اگر به دنبال آپارتمانی هستید که به دور از شلوغی و ازدحام باشد بهتر است این منطقه را انتخاب نکنید. همچنین قیمت خرید آپارتمان در این منطقه نسبتا بالا میباشد.

خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال مشهد

 قيمت خرید آپارتمان در بلوار جلال مشهد

قيمت خرید آپارتمان در این محله به طور کلي به عوامل زيادي از جمله سال ساخت، امکانات واحد، نور گير بودن، متراژ ملک و.. دارد. برای دریافت برروزترین قیمت خرید و فروش آپارتمان در بلوار جلال آل احمد مشهد با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۳۷۰۲۷-۰۵۱

همراه : ۵۰۹۰-۵۱۰-۰۹۱۵

املاک عاقبتی در تمامی زمینه‌ها از جمله خرید، فروش، رهن، اجاره و… آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد ما می توانیم در خصوص موارد فنی و حقوقی مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای بازدید از بروزترین آگهی خرید و فروش ملک در مشهد کلیک فرمایید.